Sabtu, 27 Ogos 2011

SELAMAT HARI RAYA BUAT SEMUA



Salam Aidilfitri
mohon maaf atas salah dan silap pada semua sahabat-sahabat
bahang-bahang raya semua dah tak sabar dah
yang balik kampung pun ramai
yang dah ada kat kampung pun ramai
yang tak balik raya pun ada.. sabar yer... 
yang belom balik pun ada hehehe
aku la tue... 
hari isnin baru balik.. huhuhu
ada kerja yang patut aku selesaikan sebelum beraya
mak,ayah,adik-adik hari-hari kol
bila nak balik? hari apa nak balik? bila nak beli baju raya kat adik?
adik nak bagi kad raya nie... 
inilah keluarga aku
aku terlalu penting buat mereka..
aku hidup susah terlalu lama 
kini aku harapan keluarga dan adik beradik
hari nie aku dah berubah dan merubah keluarga aku
terima kasih Akademi Taipan 181
Dan pada wawa dan semua yang membantu aku 
dalam sibuk-sibuk aku tak lupa apa tanggungjawab aku pada keluarga
sambil belari sempat juga aku belikan persiapan raya untuk keluarga
yang pasti inilah hasilnya bila kita genggam sesuatu peluang
kita sentiasa mahukan yang terbaik untuk 
keluarga kita,diri kita dan sahabat2 kita..
keputusan kita hari ini menentukan masa depan kita semua
ucapan terakhir 
mahon maaf zahir dan batin
selamat menyambut hari raya
berilah yang terbaik pada orang tersayang
ingatlah orang tersayang






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...