Khamis, 6 Oktober 2011


Sinar-sinar kejayaan
Pastikan semangat bernyala kuat...!!!!
api-api yang bernyala tidak akan terpadam!!!
sentiasa bernyala dan bernyalaa!!!!

kejayaan tiada penghalang
kejayaan tiada yang mustahil
kejayaan pasti aku genggam!!!!
aku akan gengam kuat selagi bernafas!!!...

alang-alang celup perkasam biar sampai kepengkal lengan
alang-alang usia muda genggam peluang biar pendapatan berlipat ganda!!!
alang-alang berjuang biar sampai kepuncak kejayaan!!
kejayaan yang aku cari
kejayaan yang aku mahu
kejayaan pasti milik aku!!!!
aku boleh!!!
aku hebat!!!
aku pasti berjaya!!!


kejayaan pasti aku genggam!!!


aku akan kecapi segala yang aku impikan!!!


aku boleh!! aku akan buktikan!!!!


biar apa yang terjadi aku mahukan kejayaan!!!


orang lain boleh!!! pasti aku boleh!!!


aku mahukan kejayaan seperti orang lain!!!


aku akan jadi seperti mereka yang berjaya!!!!


aku merantau jauh... tiada penghalang untuk aku berjaya!!!



Bahangnya panas, kehadirannya menggerunkan, Lambangnya menjadi pujaan,

Dalam diri perlu ada API, api yang panas membara, tak boleh padam, 
tak boleh diusik, tak boleh diganggu.

Motivasi paling hebat adalah dari dalaman, bila berapi, bila membara, segala harapan, impian, cita2 pasti dilaksankan. Tak boleh sejuk, tak sempat sejuk, tiada harapan untuk sejuk





















Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...