Sabtu, 28 Januari 2012


Bersama keluarga tercinta
lokasi 
KUALA PERLIS

  hehehe ayah aku bawak cucu dan adik aku naik kuda

awek tuuu.. yang tunggang kuda hehehe

inilah ayah aku
Muhamad suid bin Lebai hashim

senyuman yang buat aku teringat hari-hari
inilah mak aku
siti mastura binti sulaiman

ini pulak adik aku no 3

yang ni adik bongsu
haih.. manja xtau nak cakap
maklum la sekarang nie nak apa semua dapat
tak macam aku dulu
dari sebelah kanan kakak aku dan anak dia..
inilah keluarga aku..
akan bertambah lagi keluarga aku di tahun 2012 nie
muda2han dipermudahkan

inilah pembakar semangat aku untuk terus
berubah dan merubah nasib keluarga aku
supaya tidak lagi seperti dahulu
apa2pun 
terima kasih ayah
terima kasih mak
ya allah ya tuhanku
kau ampunkanlah dosa kedua ibu bapaku
adik beradikku
sahabat2 ku
kau berilah kesihatan yg baik untuk mereka
kau permudahkanlah urusan mereka 
dan 
kau berilah kami semua kebaikan di dunia dan akhirat
aminnnn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...