Selasa, 13 Mac 2012

PKM 3181


Tahniah bazrin dan sue
impian yang diimpikan dah jadi kenyataan
Kawasaki Versys PKM3181
Tahniah..tahniah..tahniah..
setelah 12tahun tak jumpa aku
kini jadi salah seorang rakan kongsi aku
berjaya capai impian bersama Akademi Taipan 181
asalnya terkejut dgn kejayaan aku dan wawa,Bazrin terus genggam peluang
tanpa toleh belakang lagi
katanya jika "pak lebai"boleh apa kurangnya aku
gelaran pada aku"pak lebai" hehehe
kami kenal dari tadika lagi
memang rapat tapi masing2 bawa diri
akhirnya jumpa di pulau pinang
isterinya sue pun salah sorang kawan aku ketika kursus lepas spm
Alhamdulillah berkat kegigihan mahukan kejayaan 
mahukan perubahan dalam hidup
mahukan apa yang di impikan
kini cabar diri untuk berjaya seperti org lain
bersama Akademi Taipan 181
inilah pasangan hebat
kawan lama kini bersama AT181
cayokk..cayokkk
hehehe
wah!! penuh keceriaan
aku pun turut banggalah
AT181 pun bangga dgn pencapain anda
woW!!! garang gila moto nie
terbakar aku dibuatnya
memang puas hatilah!!!
kuatkan usaha lagi...
tingkatkan prestasi lagi bro...
pergi lagi jauhhhhh
vroooooOOOMMM
vrooooooOOOOMMM
ingat bro perjalan baru bermula
terus kedepan capai satu demi satu
ramai lagi yang mahu jadi seperti kita
temenung jauh mcm xpercaya
tapi kena percaya bahawa rezki allah itu luas jika kita teroka
jika kita ambil peluang
jika kita usaha
rezki allah itu tersembunyi
ia tidak datang bergolek
akan jumpa jika kita tidak jemu mencari
warna ibarat tebuan
sengatnya terlalu berbisa
jika tidak dikacau tidak diserang 
tapi serang menyerang adalah satu perjuangan
serangannya tidak boleh dihalang
bisa tidak akan berkurang tapi makin bertambah
inilah pendapatan bulan nie RM7,112.80
gaji ditengah bulan
diketika org perlukan duit
dan inilah kelebihan partime bersama AT181
tengah bulan gaji dan ujung bulan pun gaji
tahniah sekali lagi bro...
alang2 buat biar betul2 buat
alang2 buat jgn toleh2 lagi
alang2 buat biar sampai jadi cdm
alang2 buat gandakan impian dan gandakan pendapatan
inilah hasil sahabat aku bazrin dan sue sama2 bersemangat
sokongan dari isterinya sue menjadi satu batu loncatan untuk lebih pendapatan
sokongan dari cahaya mata BATRISYA RANIA
jadi permata yang mahukan kehidupan yang lebih selesa
melangkahlah dgn lebih laju lagi demi keluarga yang tercinta
jika kita mahukan sesuatu,pastikan kita lakukan sesuatu
PASTIKAN GUANGZHOU DUA TIKET

ACTION IS POWER

0135288181 @ 0134386149





1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...