Isnin, 19 November 2012

Sudah cukup 24 tahun


Sudah cukup 24 tahun

Syukur Alhamdulillah umur aku sudah cukup 24 Tahun pada18.11.2012
aku di lahirkan pada 18.11.1988
aku berhikmat dgn PDRM pada 1.8.2007
aku letakan jawatan pula pada 1.8.2010
setelah 8bulan partime bersama Akademi Taipan Malaysia 181
kini semuanya 1.8.1
DBQ181
KDE181
0135288181
hehehehe syukur pada ilahi sudah 3tahun bersama Akademi Taipan Malaysia
barulah aku kenal erti kehidupan yg sebenar
Erti bebas kewangan 
Erti bebas masa bersama keluarga
Erti Sunnah Nabi 9/10 rezeki itu daripada berniaga
Erti bertapa perlunya gigih berusaha diketika usia muda
Erti bila susah kawan lari senang kawan cari
Erti berjaya kawan cari kesilapan,Jatuh kawan yg pertama kertawakan
Erti Alasan tidak boleh mengubah apa-apa
Erti tidak pedulikan anasir-anasir yg menjatuhkan tapi pedulikan untuk terus kedepan
banyak lagi bila bersama (ATM).
Alhamdulillah dan terima kasih sangat2 pada semua Pemimpin2 Akademi Taipan Malaysia
diberikan peluang,diberikan tunjuk ajar dan bimbingan yg tidak pernah jemu-jemu 
Terima kasih juga pada keluarga Mak dan Ayah yg sentiasa mendoakan
Terima kasih juga pada isteri dan keluarga yg sentiasa memberi dorongan & semangat
Terima kasih juga pada semua rakan kongsi dan sahabat seperjuangan
Terima kasih juga pada rakan-rakan sahabat semua yg mendoakan saya.
Saya juga mendoakan kalian semua diberi kesihatan yg baik,
diberi kebahagian,diberi kejayaan didunia dan di Akhirat








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...