Ahad, 12 Jun 2011

JADILAH FIGHTER YANG HEBAT

Fighter muda Akademi Taipan 181
bersama Idola mereka

Cdm Kamarudin dan Cdm Fitri

Jadilah Fighter yang hebat
keluarkan potensi dalam diri
berjuang habis-habisan
capai segala impian 
siapa kita bukan penghalang
kejayaan kita adalah penentuan



muda oh muda
apa perlu buat diusia muda
enjoy?? 
tentu sekali
keinginan lebih dari kemampuan
habis duit tentu sekali
masuk tak
keluar banyak
masuk bila tunggu gaji
bila senang kawan ramai
susah kawan lari 
utang tanggung sendiri
jadi apa kesudahan???
 inilah aku dulu
tak tahu apa yang aku buat
cakap berniaga aku tak minat
aku tak tahu potensi diri sendiri
sekarang baru aku sedar aku punyai potensi dan kelebihan 
yang tersembunyi dalam diri
begitu juga orang lain
setelah aku dilatih dan dibimbing sepenuhnya tanpa rasa jemu
oleh CDM FITRI dan CDM AYU 
kini aku sedang berjuang dan terus berjuang 
bersama Akademi Taipan 181 
Untuk mencapai segala impian



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...