Sabtu, 4 Jun 2011

KISAH KEJAYAAN

Part 1
Rakan kongsi aku yang sedang mencapai kecemerlangan di dalam AT 181,terus unggul dan maju ke hadapan demi mencapai segala impian..Tahniah aku ucapkan...

DSM  WAWA
 Bakal isteri  yang sama-sama berganding bahu dan banyak memberi dorongan semangat, banyak membantu di kala susah dan senang,bersama ku sejak mula aku menceburkan diri di dalam perniagaan ini sehingga ke hari ini..Berulang alik dari taiping ke pulau pinang untuk hadir segala majlis ilmu yang di adakan,jarak bukan satu masalah baginya,masih lagi berkerja dan telah pun memiliki kereta idaman
 Toyota Wish.




DSM EDDHAM
Mula menceburkan diri dalam Akademi Taipan 181 pada oct 2010,empat bulan bersama akademi taipan 181 telah qualified 1 tiket ke hong kong dan akan terbang ke sana pada 18-21 jun nanti.. part time bukan penghalang untuk dirinya berjaya...
 tahniah bro...


SSM FIRDAUS
Masih muda berusia 20 tahun,lima bulan part time bersama Akademi Taipan 181 pedapatan terkumpul RM 10000,Impian yang bakal dicapai  sebuah Mitsubishi Lancer bersama rakan kongsi yg lain...
tahniah panglima muda...

BAKAL SSM WARDY
Anak jati sabah di bawah bayu,Bulan pertama pendapatan 4000++,closing selepas 6 bulan di folow up oleh DSM EDHAM,mara dan terus mara pada bulan ke 2,semangat lepas bercuti,pasti SSM bulan nie,keep it up!!

Ini sahaja entry aku untuk kali nie,banyak lagi y perlu dicoretkan,gambar dan kisah yang lain akan aku post di entry yang seterusnya.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...