Rabu, 27 Julai 2011

Safira club 27 julai 2011

Safira Club 
Menjelang Ramadan
Tahniah pada semua
semua bersemangat dan tak sabar menunggu tibanya ramadan
perancangan bulan puasa dan selepas raya
banyak perlukan duit
yang bekeluarga lagi laaa.. 
yang bujang pun sama juga untuk mak dan ayah.. 
setiap tahun pasti ada kelainan
kalau boleh semua nak baru hehehe...
betul tak??
pasti boleh punya
ambik peluang dan kongsi betul2...
pasti boleh...
sempoi lah
DDM Din dan CDM Paksu
CDM Hamka bersama rakan2nya
terima kasih kerana hadir ke safira
sandaq baikkk punyaaa...
CDM Abg Ali
stedylah SSM Abg mie..
jadi mc kali pertama,banyak perkongsian ilmu
tahniah2..
fokus..tu diaaaa
sm alif sampai pejam mata ambik feel
tahniah pada semua rakan kongsi
ramai,rancak2..
DSM Am,SSM Fezol,SSM Ayie dan SM Shafizan
tahniah brooo..
7 faktor kejayaan dari CDM Fitri
mantoppppp..
sharing pertama
SSM Jebat dari yan
jarak bukan penghalang
bermula dari fraser hill,selalu ulang alik ke mines 
sekarang kembali mengaum bersama rakan kongsinya
tahniah SSM Jebat
sharing kedua
DSM Am,penuh bersemangat
gempur2
sharing terakhir
DDM Rizal,aku budak kilang gelarannya
aset terkumpul miliknya selama 2 tahun melebihi 500k
17 kereta mewah dibawah jagaannya
2 bulan terkini pendapatannya rm 24k
dapat hadiah dari akademi taipan 1 tablet samsung galaxy
tahniah my room mate CDM Abuya,hehehe
DSM Wawa bersama rakan kongsi
berniaga dah makin besar
tahniah2...
telah pun memiliki kereta impian toyota wish
masih partime dalam AT181 
setiap minggu berulang alik dari taiping ke safira club
jarak bukan penghalang baginya 
banyak berguru dari mentor AT181
 TAHIAH PADA SEMUA 


Ramadan dan Syawal dah Hampir tiba
Mai nak kongsi sikit hehehe...
Teringat pula waktu aku bekerja dulu
tahun 2008 aku raya dengan duit loan bank rakyat
tahun 2009 pun sama dengan duit loan bank rakyat
banyak juga aku boleh beli
banyak juga bagi dekat mak ayah
tapi lepas raya tanggung hutang 20tahun 
last-last gaji lepas raya tahun 2009 tinggal Rm 7++ ja
tolak utang keta tinggal Rm 2++ untuk belanja sebulan
huhuhuhu.. menagis pun tak belagu dah
sampai bila???
tapi tak sama apa aku rasa pada tahun 2010 
setelah aku ambik peluang bersama Akademi Taipan 181 
pada 11.12.2009
satu kepuasan dan kemanisan amat bermakna buat aku dan keluarga
meriah sangat2..
salah satunya sepanjang umur aku 22tahun tak penah buat rumah terbuka
tapi raya tahun 2010 itulah yang aku rasa
dengan hasil bersama Akademi Taipan 181
sejarah pertama dalam hidup aku dan keluarga
Insyaallah Tahun nie pasti lebih bermakna
itulah yang kita nak 
harinie lebih baik dari semalam
minggu nie lebih baik dari minggu lepas
bulan nie lebih baik dari bulan lepas
tahun nie lebih baik dari tahun lepas
jadi apa kita tunggu lagi 
ambiklah peluang bersama Akademi Taipan 181
kejayaan pasti milik semua..

Boleh hubungi saya
SYUKRI : 0194812181
WAWA : 0125337372

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...